2008. augusztus 13., szerda

Képes és filmbeszámoló a Kurultajról I. rész


Folyamatosan töltöm fel, ahogy az időm és a gépem engedi
:)
És majd írok, is néhány szót hozzá a benyomásaimról, ...

Addig lásd, amit eddig fel tudtam tenni :)

Egy rövid bevezető, amit a neten találtam


*A következőket már én készítettem a harmadik napon
A képekre kattintva, az albumhoz jutsz, ahol jobbra fent a nagyítóra kattintva nagyobb méretben is megnézheted őket, és a többi képet is!

Itt a beszámolóban egyelőre főleg videó felvételek vannak, azokat természetesen el kell indítani.

A nagy tömeg miatt, a felvételi körülmények nem mindig voltak ideálisak, és nem volt nálam állvány, így a nagy nagyítású felvételeket is kézből vettem fel... Szóval ez egy amatőr felvétel lesz, de remélem így is sikerül valamit visszaadni az esemény hangulatából, és megmutatni a legfontosabb dolgokat.

Családi lovasíjász bemutató

*Video:

**

**Video: Keresztelő a pusztában (közben terítik a Magyarok asztalát)


**Video: A csapatok bevonulása a történelmi élőképhez


**Video: Madjar vezető (akszakal) beszéde


*

A folytatást lásd a II. részben!
Jobboldalt a Blogarchívumban megtalálod
*

Nincsenek megjegyzések: